Klachtenregeling dPC Solutions

border-outeam

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Voor eventuele klachten kunt u terecht in de winkel waar u het product/dienst aangeschaft heeft.
In Zelhem is dat: dPC Solutions aan de Markt 27, telefoonnr 0314 620 144.
In Ruurlo is dat: dPC Solutions aan de Zuivelweg 9, telefoonnr 0573 454 381

Voor eventuele klachten over producten/diensten die online aangeschaft zijn kunt u een email sturen aan:
info@dpcsolutions.nl

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen. Ook kan een consument het geschil aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Als u nog vragen hier over heeft, dan kunt u altijd contact met ons hierover opnemen.